.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت اکثريت زنان اصولگرا از رضايي

در حالي كه انتظار مي‌رفت احزاب زنان اصولگرا به دليل واسطه‌گري‌هاي حاميان احمدي‌نژاد و پيغام‌هاي خصوصي مکرر رئيس جمهور، در نهايت در انتخابات دهم نيز به حمايت از وي برسند، اعلام حمايت اين احزاب از محسن رضايي، شوك بزرگي را به مدعيان اجماع تحميلي در اصولگرايان وارد كرد.

به گزارش ايفنا نيوز، مجموعه احزاب زنان اصولگرا شامل هفت تشكل است كه بهروزي در آخرين مصاحبه خود اعلام كرد غير از تشكل متبوعش يعني جامعه زينب(س)، دو تشكل ديگر زنان اصولگرا نيز از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنند و سايرين يا به تبعيت از جامعه روحانيت سكوت كرده و يا از محسن رضايي حمايت مي‌كنند.

مدت کوتاهي پس از اين مصاحبه، شوراي احزاب زنان اصولگرا با اکثريت قريب به اتفاق آراء به حمايت از محسن رضايي رأي داد تا وعده‌ها و فشارهاي حاميان رئيس جمهور «ثمره»اي در پي نداشته باشد.

در همين رابطه فاطمه ايلشاهي دبير اجرايي شوراي احزاب زنان اصولگرا ضمن اعلام خبر حمايت اين احزاب از محسن رضايي، تاکيد کرد: شوراي احزاب زنان اصولگرا كه قرار است با نام «جبهه متحد زنان اصولگرا» در انتخابات رياست جمهوري دهم همانند انتخابات مجلس هشتم فعاليت كند، به خاطر نارضايتي از شرايط موجود زنان و نگراني در مورد وضعيت آينده آنان با تحقيق و بررسي درباره برنامه‌هاي محسن رضايي پيرامون مسائل مختلف از جمله مسائل زنان وي را گزينه‌اي مناسب دانست و در انتخابات رياست جمهوري آينده نيز از اين شخص حمايت مي‌كند.

هرچند روزنامه‌هاي اصلاح طلب مثل اعتماد ملي کوشيدند تا مصوبه اخير شوراي احزاب زنان اصولگرا را نشانه انشقاق در جناح اصولگرا بدانند ولي حقيقت اين است که گام مردانه زنان اصولگرا، آغاز يک حرکت اصولي براي بازمعماري وحدت در اصولگرايان است؛ وحدتي که نه بر محور «وحدت با من» بلکه بر مبناي برنامه‌هاي مدون و ارزش‌هاي مشترک شکل مي‌گيرد.

در همين راستا، دبير اجرايي شوراي احزاب زنان اصولگرا در روز گذشته، به صراحت اعلام کرد جامعه زينب تنها تشكل احزاب زنان اصولگرا است كه در حمايت از محسن رضايي ترديد دارد و احتمالاً به احمدي‌نژاد خواهد پيوست. اين سخن دبير اجرايي جبهه متحد زنان اصولگرا نشان مي‌دهد وعده‌ها و فشارهاي حاميان رئيس جمهور «ثمره» اي نداشته و اصولگرايان بدون تاثيرپذيري از کانون‌هاي قدرت در حال بازمعماري وحدت خود حول برنامه‌هاي مدون و ارزشهاي مشترکي هستند که در انتخابات دهم در شخصيت و برنامه‌هاي دکتر محسن رضايي تبلور يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.